Alla inlägg under februari 2009

Av Angelica - 28 februari 2009 21:55

Everybody's looking for that something
One thing that makes it all complete
You find it in the strangest places
Places you never knew it could be

Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings

Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the works of others
A simple line can make you laugh or cry

You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much that means
You've found that special thing
You're flying without wings

So, impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete

Well for Me, It's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place

It's little things that only I know
Those are the things that make you mine
And it's like flying without wings
Cause you're my special thing
I'm flying without wings

And you're the place my life begins
and you'll be where it ends
I'm flying without wings
And that's the joy you bring
I'm flying without wings

Av Angelica - 28 februari 2009 20:06

Tack du min käre vän för en helt underbar dag!

Va helt otroligt skoj att åka å bada med er idag!

En av mina närmaste vänner å hans son kom ti mej idag så åkte vi å bada på vårat kära äventyrsbad här i stan.

Å de va så himla roligt! :D Ja bara älskar att se dej med din son! Så underbar! =)

Men tack än en gång! :D


Annars då? Jooo funderingar sen onsdagen ha väl susat igenom huvudet än en gång. Det susar nog inte genom huvudet bara en gång per dag...

Men de e nog inte just va som hände då som snurrar... utan de e allt runt i kring.... Alla frågor som ha dykt upp...

Tror folk verkligen att ja lever nån annans liv?

Tror ni verkligen att min syster styr mej?

Tror ni verkligen att alla ord som kommer ur min mun är min syster igentligen?

Tror ni verkligen inte att ja har en egen vilja?

Om ni inte tror det.......... så kan ja väl iaf säga att de hära med egen vilja de visa ja väl ganska så stort i onsdags?


Ja säger inte att du ska tycka synd om mej... DE ÄR DET SISTA JA VILL!

Men lyssna på mej...... förstå mej..... å tro mej!

Ja börjar bli ganska galen för att ja behöver upprepa de gång på gång..

Det är inte helenas ord! Det är mina!!

Fast de spelar nog ingen roll hur många ggr ja upprepar det... Tror juh ändå inte på mej iaf........  

Jag är 22 år..... Jag är vuxen...... Jag bestämmer själv....

Jag är vuxen och ja ser med egna ögon på mitt egna liv.....

Gör inga fler snesteg mot mej nu.... ja orkar inte med det!

mitt liv är mitt liv, försök inte å styr mej.... Det äre ingen som kan....... fasst alla tror att min käre syster sitter me makten över mej...

Haha monster Helena! Du är farlig!

Men inte skrämmer du mej mitt lilla monster ;) *love*


Vill du göra nånting för mej?

Så tro mej...... de e de enda ja begär...........


Ja lever MITT liv......... Inte NÅGON annans!

Och ja ska bara tala om en sak!

JAG ÄR JÄVLIGT GLAD ATT JA LEVER IDAG!

och ja går mina egna vägar..... Passa upp!  


Av Angelica - 28 februari 2009 00:27

Jag gråter.... Det känns så jävla meningslöst...

Varför?

Jag känner mej ensam här ja sitter. Skulle göra allt för att bara ha nån här hos mej. Gråta ut.......

Vill inte stänga av tvn, fast de e så värdelösa program. Men vill inte, för ljudet av dom andra rösten gör så att ja inte känner mej alldeles för ensam.

Men ja vet att ja är det......

Vill inte gå och lägga mej. När ja börjar slappna av för mkt så kommer dom där läskiga muskel ryckningarna... Hela kroppen bara rycker.....

Men ja vet att de bästa vore att få sova nu...

Försökte äta lite, men nu känns de bara som att ja vill spy upp det igen.

Ja känner mej inte värd det....

Försökte hitta nå kollege block så ja kunde lägga mej i sängen å bara skriva av mej... så att de inte hade blivi nå mer missförstånd å skit.....

Men hitta tyvärr inge... å ja måste verkligen bara få skriva av mej igen...

Så de vart att slå på den här burken igen.......


Det gör ont i magen, huvudet... Allting bara värker.... .

Va hade hänt om ja inte hade ångrat mej där?

Dom säger att ja inte ska tänka på de nu..... men de e svårt.... de va så nära... men de va nått som fick mej att ångra mej...... och ja kan inte sluta tänka på va som hade hänt om ja inte ångrat mej....

Ja skäms verkligen över det ja gjorde...... Men såhär efter hand funderar man över varför man inte lät de fortgå.....

Jag behöver beröring.... orden räcker inte till i ett sånt här sammanhang... men jag får bara höra ord.... dom betyder självklart väldigt mkt... Men ja vill bara ha dej här...


Varför tjafsa om min blogg? va glad att ja lever............

Det är inte jag............. men ja tänker inte gå så långt igen.... för ja vet att de e inte värt det....... det finns en framtid även för mej..... fasst den verkar vara så långt borta....... så måste ja hålla hoppet uppe......


Hjälp mej att älska mej själv....... Ja ha glömt bort hur man gör.....

Av Angelica - 27 februari 2009 22:26

Jo jag menar... Ja ha inte skaffat den här bloggen för att varken dömma elle anklaga nån för nått... Utan ja ha skaffat den hära för att öppna mina tankar. ha nånstans å bara rensa ut allting ja bara känner... Just för stunden.

Jag har aldrig vela satt dit nån elle tala om för nån vilken dålig människa den är. Men nu ha de komme fram, att de finns dom som tar illa upp.

Kan du lyssna lika bra nu som när ja skriver nå negativt tro?

Har verkligen inte kännt som att ja ha hängt ut dej elle nå... För i helvete du lär väl förstå att ja älskar dej över allt!


Ja kommer ihåg så väl när ja skrev de där inlägget. ja komme ihåg hur ja kände.. Har alltid tagit dej i försvar när nån ha sagt nå negativt om dej.

Å just den dagen va de nån som hade sagt nå negativt om dej!

Å de va just sådär ja rensade ur mej! Kan ja få göra de utan att du ska tycka illa om mej?

Jag har verkligen inte skrivi de dära bara för att du är dålig elle på nå vis tokig på nå sätt..... Utan de där va min reaktion över att nån hade sagt nå dumt om dej... Ja tar dej alltid i försvar å ja älskar dej över allt annat...

Men nu är det så att du vill juh inte ens prata med mej......

Hur fan dåligt tror du inte ja mår över de hära?

Hur pass mkt skuldkänslor tror du inte ja har över det som har hänt?

Ni kan inte ge mej skuldkänslor för nått ja ha skrivi här!

Låt mej få ert stöd i stället så att inte samma sak händer igen!!!

Snälla!!!


Jag låg där... Ensam...... hade ingen aning om va som hade hänt...

En hand i från en person ja älskade skulle ha gjort mkt i min hand.

Men inte ens det..... Jag fattade ingenting.... Absolut nolll......

Vaknade upp ensam..... Tog mej hem ensam.... å sitter nu här ensam.....

Med en sån stor skam i kroppen för de ja ha gjort mej själv....

För en sån hemsk stor skam i kroppen för den rädslan ja ha utsatt mina nära för....... Men kan inte nån förstå hur rädd ja va där när ja ångrade mej?


Måste ni hänga upp er på den här bloggen? Är inte mitt liv viktigare?

Jag tänker inte sluta blogga... för ja vet hur bra de känns inom mej när jag ha fått skrivi av mej..... Men ja ha aldrig menat att göra nån illa...

Ja skriver bara de som ploppar upp, så som de känns... Kan ni inte bara vara glada för att ja finns kvar?

Jag menar är vi en sånna så att om man gör nå odugligt å dumt så får man ligga i ovigd jord?


Ska ni hänga upp er på den hära iställe för att visa att ni verkligen bryr er i mej å inte i bloggen så visst gör det...............

Men om ni väljer att bry er i mej.... .så dröj inte för länge........

Juh mer väntan desto mer ilska växer i mej... å desto mer får ja upp mina ögon...........


Jag har varit så långt ner på botten man bara kan.......... nu vänder det...

Ja kan bara bli starkare....... Men DU avgör själv om du vill va me i min rehabilitering...... Vill du va endel av mitt liv?

Visa de då.....................

Av Angelica - 25 februari 2009 14:55

Jajemän! Imorgo komme min underbara majja hit! :D

De ska bli så jävla härligt å bara få rå om min gumma å hennes Eddie.. :D

Äntligen äntligen så ska ja få ha min majja å eddie för mej själv!

Love you bäjbs! :D

Härligt härligt! :D Är så glad så ja kan skutta runt överallt! :P hehe.. :D


Min MAJJA!!!!! :D <3


Annars idag då... Vakna klockan 5 imorse! :O Helt otroligt!

Va ute å gick promenix me Diezel då. Han va nog rätt pigg i morse han å!

Sen så gick ja in å åt lite frukost.. :D mysig början på dagen.

Sen ha ja då vare på mötet. Å de gick helt okej.

Tycker inte om möten! Men jaaa de fick gå.......


HÄrligt väder är det ute idag! Så igentligen så ska man bara vara ute å gå å inte sitta här framför å uggla.. :P hehe.. .

Men ja å mammsen å dan kanske ska åka ut å kika lite så =) Annars tänker ja gå ut med Diezel å va ute tis de blire mörkt! :D


Äh nu ska ja gå härifrån.


Bajj

Av Angelica - 24 februari 2009 21:53

Ja min underbara älskade vän Majja är då den finaste som finns!

Älskar dej! Tycker att det är så synd att mora ligger 10 mil ifrån mej. (iofs inte den här veckan) vasalopps veckan måste vara den värsta veckan någonsin!

Jaja iaf... Min majja... Skulle göra allt för henne!

Bara önska att hon kom hit så ja fick ta han om henne å Eddie!

Vore så roligt! *miss you*


Puss på min majja!

Av Angelica - 24 februari 2009 19:04

Jaaa idag äre min favorit dag.... Då man blire bjuden på en massa semlor! :P

Elle jaaa jag ha då fått en iaf.. ;P

Har du fått nå semla idag?  

Trött och sliten idag. Känner inte alls för att va vaken för länge till...

Så de blire en imovan å lägga sej tidigt tidigt.... men ja kan väl iaf vara vaken till efter 8?

Min käre lillebror kommer och tar ut Diezel vid 11 tiden så ja får sova..

Han är snäll han!


Dagen ha inte vare så himla spännande nå som vanligt...

Bara vare trött hela dagen... blaaa.... Å i morgon så ska ja iväg på möte!

Ser inte ett dugg fram emot de! Fyyyfan......


Näää usch... tror ja lägge mej framför tvn en stund innan sov dags...


Bajj! 



Av Angelica - 23 februari 2009 23:19

Jajemän fick bilder av mickis sen i helgen nu iaf! :D

Aaaaa roligt!! Snigg frilla vettu.. ;) hehe...

Men jaja enjoy! :P

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards