Alla inlägg under december 2009

Av Angelica - 26 december 2009 18:42

Jaaa snart blir ja fanimej alldeles helt tokig! :P

2 dagar kvar nu, och det känns som att de är en hel evighet!!

det är 6 dagar sen sist, å ja blir knäpp!!

Nu skulle ja bara vela gå å lägga mej å sova ti på måndag kväll!!!

Ajajaj ja står inte ut mera!!! :D *gaaaaalen*


Få se om de blir å fira nyår i jämtland iaf =)

Det beror på om sällskapet vill eller inte =)

Skulle va grymt jävla roligt å få åka upp! :D*vill*

Men om det inte blir nu så får det bli senare =)


Men ja saknar min syster å hennes familj så ja blir lite knasig :D

Men ja skulle nog bli ännu knasigare om ja åkte utan sällskapet ;) :P


Näh.... Ja e bara konstig ja...... *längtar*


HEj!   

Av Angelica - 24 december 2009 04:53

jaa jisses.... Nu är det julafton... å inte ha ja sove ett dugg...

har inte kunna slappna av nå.... kallt är det också...

Jag har bestämt mej för att flytta min jul... Japp... Den är nästa vecka...

Känner verkligen INTE för att fira den idag!


oj oj nu ringde syster =) Nu har dom komme fram ti stan =)


Puss hej!

Av Angelica - 23 december 2009 19:33

Har varit ut en sväng idag me min käre mor och lillebror...

Det va inte så galet mkt folk ute som jag trodde de skulle vara..

Handla de sista ti imorgon... Men tyvärr så hade dom nog slut på julglädjen..

Hitta inte åt nå iaf...

Tror ja går i ide nu på en gång så kan ja vakna upp lagomt ti nästa vecka =)


Trulsa har komme in i löpen iaf =)

Så jag hoppas dom passar på medans dom får vara ensamma hemma...

Annars får dom jue inte så mkt lugn å ro.... :/

Dom har då börjat me sitt spel iaf, sååå man kanske få små bäbisar i slute på februari? *hoppas*


Jaja så är det med det...


Tycker att du ska ta å komma hem nu... Gelica vill de!! :D

Av Angelica - 23 december 2009 00:38

Å inte har ja blivi så mkt klokare på mina funderingar...

Men det löser sej även det...

Har lugnat ner mej lite dock =)


Men ja vill inte ha jul!!! Inte nu!!


Tomten skicka en komentar?? Å vem är du =)

*nyfiken*

Av Angelica - 22 december 2009 12:00

Mohaha... ja de går bara inte....


Måste rensa mina tankar bara puh..... Men ja vet fan inte hur ja ska göra...

Det går bara inte å skriva nå....

Finns så mkt inom mej just nu som ja bara vill spy ut.... Meeen det sitter fast!

Försöker slappna av, men inte ens de kan ja!


jag vet inte hur ja ska va, hur jag ska känna, ingenting!

önskar att ja bara kunde få skippa den här veckan å börja på nästa istället.

skulle vart lite enklare då..

Men livet ska inte va enkelt har ja fått lärt mej...



Jag och mitt ombud satt å prata här om att ja faktiskt har börja gjort saker å ting för min skull.....

Men hur gör jag nu?


Aja... måste fundera lite till få se om ja kommer på nått..

Av Angelica - 22 december 2009 10:18

Vet precis vilken låt du menar! :P mohaha...

Jaaa å ja tänker vara lite hemlig nu å... :P tycker om att vara hemlig ;)

Needå....


Min käre ombudman har vare här nu.... han va här bra länge =)

prata massa massa massa! =)

Såå skönt att ha nån å prata med om precis allt...

Och veta att han inte dömmer mej....

Jag är som jag är å de kommer ja alltid att vara.. .:P

Av Angelica - 22 december 2009 07:01

Jo jag har vare alldeles vaken inatt.. .

Försökte sova meeen det lyckades ja inte riktigt med....

Så mkt tankar som snurrar runt i skallen.... å massa tok =)

En vaken natt gör väl ingenting, det är jue ett tecken på att ja kommer att få sova kommande natt.. :P

Kan inte sluta lyssna på denna låt alltså....

Heeeelt jävla underbar... <3

ojojoj.....


Jaja tisdag idag, 2 dagar kvar ti julafton.... fyyyfan...

fast det är jue rätt skönt, för då är det jue bara 3 dagar kvar innan den är över.. :P

Men det är många dagar kvar tis dess... ti jaaa... *hemligt* :D hihi...

Alldeles för många dagar kvar!

Meeeen den som väntar på nå gott som du sa.... :P


jisses.....

Är riktigt rädd faktiskt, fast borde ja vara det?

Ska tidigare erfarenheter få mej att bli rädd i stället för att slappna av?

Tycker inte att det är speciellt rättvist av mej...

Men det man har varit med om förut vill inte riktigt släppa..

Så ja vet itne hur ja ska göra..... Försöka andas å se va som händer kanske?

Jah.... Vi få se...


Yeah meeeeen vi hörs!


hej!

Av Angelica - 22 december 2009 02:56

Såå underbart bra, såå fin...

Du har sån underbar röst =)

Den berör mej väldigt mkt =)

Du berör mej väldigt mkt =)


Attans =)

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards