Alla inlägg under juni 2010

Av Angelica - 24 juni 2010 22:40

Himlans va länge sen ja gick så långt!

Va ute å gick i en och en halv timme!

Gammla järnvägen å sen tillbaka.... Massa skog runt omkring! å massa mygg!

Va inte lika orolig som ja har vare förut när ja ha vare i skogen...

Men lite spänd va ja allt..

Men inte alls så farligt som de har varit!


Iaf så idag har det känts helt underbart å ha hund hemma hos mej igen! =)

Lite trångt, men det är jue bara tillfälligt... 

Trulsa ligger under soffan å är skit förbannad....

Men hon kommer nog fram snart hoppas ja =)



Äh lite uppdatering bara...


Ska sova nu ja! =)

Av Angelica - 23 juni 2010 22:16

I morgon så kommer det en vovve ti mej, ska va hundvakt till på söndag =)

Ska bli mysigt som tusan hoppas ja =)

Hoppas bara att katterna tycker att de e lika mysigt! :P hehe..

Misstänker inte att dom kommer att gilla de så speciellt mkt, men dom får faktiskt ta det...;P


Jaaa snart har ja vare 4 månader på min arbetsträning..

Det känns helt fantastiskt bra, men har bestämt nu att ja ska försöka börja tidigare..

Måste börja öva upp lite självdiciplin eller hur man säger det...

Jag har alldeles för lätt för mej att "ligga en stund till"...

På den stunden har jag hunni somna om, och ja vakna alldeles för sent.

Ja menar, hur ska de gå när ja får jobb?

Börja 7 på morgon.... Näää fy rutte...

Så eftersom ja fortfarande har träning nu så är det väl lika bra att träna upp sej lite på de också.. .

För det står inte på!


Annars då....


Vi har då verkligen haft sommar här nu i 2 dagar iaf... Har vare riktigt varmt å skönt!

Tar alla chanser ja får å njuta av solen....

Brun som tusan har ja blivi! Iaf på överkroppen.... Jätte vackert!


Näää nu ska ja nog sova lite....

Men nu  vet ni att ja lever!


Hej!

Av Angelica - 20 juni 2010 16:58

Mitt liv har varit kaos...

Jag har redit ut de tråd för tråd... och äntligen har ja fått rätsida på de mesta..

Det är mkt kvar att arbeta på! Men jag känner att ja har kunnat börjat ett nytt liv..

Ett liv utan kaos! Visst kommer det att komma perioder med massa kaos och elände..

Men mitt nya liv ska inte starta i ett stort nät av kaos!

Nej fy rutte för det!

Så ja tar hellre ett steg bakåt och undviker att gå in det..

Det är upp till dej nu, men ta inte för lång tid på dej..

Livet har mer att erbjuda än en lång väntan på dej...

Det kommer jue att märkas ganska snart vad du prioriterar. 

Finns ja inte med i toppen på din prioriteringslista så är du ingenting för mej..

Jag är värd mkt mera än så...


Av Angelica - 9 juni 2010 20:05

Yes och det kändes bra! =)

Sen får vi se va som händer, livet är för kort för att ja tänker vänta nå lång tid iaf! =)

Jag vet vart jag har mej själv, och jag kan säga ifrån innan det går för långt.

Vill du ha mej så gör du det snart, gör du de inte snart så är det din förlust.

Inte min.. Jag mår hur fint som helst iaf =)


Jaja nu svamlat lite om tokiga saker igen, inte lätt att förstår va man menar när ja inte kan förklara lite mer. Men de bjuder ja på ;) maha..


Imorse när ja vakna så kände ja starkt för att skicka Tjamsi på sommar kollo! :P

Haha...

Hon är sååå jävla dryg hela tiden... kryper under täcket om nätterna och biter å river mej överallt! Inte snällt! :P

hon är verkligen super dryg! Men min söta misse iaf =)

Så roligt å se när hon får igång Trulsa här hemma =)

När båda 2 springer runt å busar som tusan!

Ja mena, trulsa va aldrig bråkig å stimmig när hon va liten! så de e skönt att se de nu iaf! :D



Aaaah... Trött ja är :D


Orkar nog inte sitta vid datorn mera.. Måste jue städa lite =))

Får jue besök i morron så =)


Heeej! =)

Av Angelica - 8 juni 2010 19:40

Har funderat lite på varför min blomma är så himla platt!

Har haft mina misstankar..

Och idag fick ja dom bekräftade! ;)


 


Jaa de va som ja anade, att Tjamsi använder den som en tron! =D

Av Angelica - 8 juni 2010 19:03

Jaa det felet har man gjort många ggr.

Gått och väntat och blivit sårad..

Skaffar man sej en egen grund att stå på så tar det inte lång tid tills man inser att man klarar sej så jävla bra utan den andre..

Tar det lång tid och man går och väntar och hoppas så tror ja inte riktigt att man har hittat rätt på sin egna grund..

Man måste ge sej själv respekt!

Ger du dej inge egen respekt så får du inte det av nån annan heller!


Jag blir så irriterad. Men va ska ja säga?

Finns inge ja kan säga heller...

Vill inte yttra mej mer om de dära för tillfället.... Det fick bli lite kort och mystiskt!


Annars så är det fortfarande sjukt bra med mej!

Varit ti tandläkarn idag, å de såg bare fint ut!

Ja e duktig på att borsta mina gaddar ja! :P


På torsdag kommer de nog lite besök ti mej som behöver nånstans att sova ti på lördag tror ja!

Visst visst gelica e snäll. Sov hos mej du ;P


Äh svamel!

ja ha då uppdaterat nu iaf! :P


Bjussar på ett litet kort på min käre Tjamsi! =)


 

Av Angelica - 6 juni 2010 18:11

och katterna =)

Laga lite god mat, och kika på en film igår, bara jag å mina små tokiga katter =)

Sen fick ja lite efterrätt också! jävla va bortskämd ja är ;) maha..


För bara några månader sen så tyckte ja att det va en plåga att va ensam för länge, fick panik och vart tokigt stressad..

Men nu kan ja faktiskt bara njuta av mitt egna sällskap.

Jag behöver ingen annan! Men kan tänka mej att de hade vare lite för ensamt om man inte hade kissarna ;)

Men sen på kvällen så ringde en vän så ja följde med denne när han behövde fylla på magen lite..

Sen hem och sova =)


Idag har det åskat en hel del faktiskt.. 

märker en rejäl skillnad där också!

Jag va livrädd för åskan förut! Men nu stängde ja av tvn, drog ut kablarna ti de ja tyckte va nödvändigt, så satte ja mej ner med en kopp kaffe i soffan och lästen en bok.

Och bara njöt!! Det va tillåme så att ja log när det mullra på som värst =D

Helt fantastiskt! Jag klarar mej själv!

Mina rädslor som har varit enormt många, är det bara några få kvar av.

Och det som jag har sagt att jag ALDRIG kommer att kunna göra, det har ändrat sej till att det kommer jag att klara av att göra i framtiden, men inte just nu =)

Så jävla underbart!


Ja verkligen njuter av livet just nu, allting går så jävla bra.

Finns en sak som ja inte riktigt vill gå ut med förns ja vet hur det blir på riktigt.

Men va det är kommer ni att få veta, när det sker! =D 


Nej undra om man ska fortsätta i lägenheten lite.

Har jue tvättat fönstren å bytt gardiner i v-rummet idag!

Mammas fel att ja lyckades med det ;) hihi..


Neeej men nu så!


Bajj!!

   

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards