Alla inlägg under augusti 2009

Av Angelica - 31 augusti 2009 00:40

och jag är skita nöjd!

Både me tattueringen och mej själv! :D hihi

Trodde väl aldrig att ja skulle våga göra det! 

Men ack så fel man har om sej själv ibland!! :P hehe.. 


Blire inte så mkt skriva nu.... 

Orkar inte... ska nog bara mysa ihop mej me min älskade =) 


Tack helena å J.B! 

Är väldigt nöjd med bordet faktiskt! =) 

Av Angelica - 30 augusti 2009 00:51

Jajemän ikväll så vart jag nästan klar med det!

Nu är det bara lite lack ovanpå det så är det helt klart =)

Så är det bara resten kvar =) Härligt härligt!


Ha seta och rensa lite i förrådet idag =)

Slängt en massa onödigt skit som ja verkligen inte tycker att ja borde släpa på.. :P Som en massa brev, och en del kort.... :P

Av med dom så att säga!

Det är så jävla skönt å rensa lite titt som tätt.. För man varje gång man gör det så försvinner det mer skit :P

Å idag kan man då verkligen säga att de försvann skit! :P *asg*

Japp....


Sen så kom min käre granne upp å kika hur långt ja hade kommer me mina möbler å de =)

Hon är verkligen en inspirations gud!

Jäklar va den tjejen kan =)

Å de e så roligt för man får massor me ideer som man kan göra!

För själv har ja åkt på ide torka..... :P

Men den släppte rätt så bra nu =) hihi...


Jaaa men nu så.

Sitter ja hemma hos mina älskade =)

SKa nog in i duschen en sväng och sen mysa ner mej med han framför en film =)


Bjuder på ett kort på hur mitt vardagsrums bord ser ut nu =)

Hej!



Av Angelica - 28 augusti 2009 22:16

Jaaa ikväll ska ja sova hemma hos min finaste underbaraste mats =)

Ingen ha så bra mats som ja! :P ha! de ni! :P


En bra dag med mkt gjort.

Orkar inte skriva så mkt idag... men de komme säkert ett inlägg i morgon! :D


Ha int tid me er nå!

Ska gosa popcorn å äta mats ;)


Hej hopp!

Av Angelica - 27 augusti 2009 20:21

Ja det tyder alltså på att det finns folk som tar åt sej.

Och varför tar dom åt sej? Jo kanske för att dom vet hur fan dom håller på!

Jag skriver som jag tycker och tänker.

Och det här har verkligen gått till överstyr!

Alltså inte de jag skriver.. :P

Men denna jävla förföljelse!


Japp japp....

Målar klart mitt rumsbord nu =) Och är nästan klar med andra målningen =)

Dukti flicka! :D hihi....


Jaja ska åka väg snart till ett par goa vänner =) De ni!


Puss å hej!

Av Angelica - 26 augusti 2009 23:23

Vågade lämna ett tass avtryck efter att ja skrev att ni gärna fick komentera å så, så ja vet vilka ni är som läser... :P

Eftersom man vet att det är fler som läser och att det är fler som "pratar på sidan" så tycke ja att det är lite fegt! :P 

Men tack för er som komentera iaf =) 

Tycker att det är så väldans fegt att ringa till andra personer och fråga om varför jag gör si å så eller säger si å så.... 

Skicka ett mejl eller nå till mej i stället och fråga! 

För jag lovar, är det nått ni undrar om mej så finns det INGEN annan än jag sjäälv som kan svara på det! 

Joo... det finns en som är väldigt duktig på att svara hur jag mår, för hon vet PRECIS hur jag mår! 

men är det nå annat än mitt mående så kan ni gärna fråga mej! 


Jag tycker att saker och ting som händer nu (inom familj) är helt jävla sjukt! Rena rama förföljersen är det! 

Det är sjukt! 

Sen att det finns en liten "spion" mitt i det hela som ringer först till den ena och sen till den andra å talar om va som händer, det äcklar mej! 

Det är fruktansvärt! 

Det här har dom verkligen dragit ner till dagis nivå! 

Och folk som säger att jag är psykiskt störd å grejer... 

Jaja tittar bara på dom själva som säger det! För det här är fan psykiskt stört! 


japps lite uppdaterat nu... 


Ska sova starx... upp ti 7 i morgon.. :D 


puss till er som betyder =)




ps miss you like hell ds

Av Angelica - 23 augusti 2009 21:41

Att vara bättre på att uppdatera min blogg..

Men den senaste veckan så har jag haft lite annat å tänka på.. 

Som ja inte ha vela skrivi här nå....

Men under tiden ja är så värdelös på att uppdatera så får ni gärna lämna en hälsning.....

Vore lite skojigt å se vilka som läser min blogg.... =) 


Ser framemot massa komentarer nästa gång ja kommer in! :P

Av Angelica - 20 augusti 2009 00:14

Och det gick jätte bra =)

va jue lite annat ja skulle ha frågat honom också, men nää ja kände bara inte för det. 

Det är jue inge som ja måste kolla upp utan det är bara nå nyfikenhets grej =) 

Jag lovar mina kära läsare att jag kommer att bli bättre på att uppdatera =)

men inte riktigt än tror jag =) har faktiskt lite för mej på dagarna nu =) 


Av Angelica - 16 augusti 2009 20:33

Japps nystädad å fin är den =)

Så underbart skönt att äntligen vara klar me städningen... 

Eller jaaa nästan iaf... ha jue toan kvar.... .Men måste ner å boka tvätt tid i morgon så ja får bort all tvätt därifrån.. =) 

Vet inte om ja ha skrivi de men de ha jue lukta tokigt inne i min garderob... Så ja må jue tvätta om precis allting som legat där inne... 

Men sen ha ja jue hitta att ventilationen va igen tejpad! 

Så ja ha drage bort de tejpen som satt där så nu låter de som en hel bil där inne... måste ringa i morgon så får dom komma å fixa nånting... *morr* 

Jaja så är det =) 

Sitter i min ensamhet här hemma nu.. .

önska ja fick gosa lite me min kärlek men han är jue inte här. Meeen ja överlever =) 


Jaja neee nu så...... hejhej 

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards