Alla inlägg under april 2009

Av Angelica - 30 april 2009 10:52

Men jag försöker kämpa på....

Det är bara å hålla modet uppe.... 


Vakna jue som sagt tidigt idag... 

Fick skjutsa H till VC för hon fick tid där för sina ögon... 

Jaaa tog så jäääävla lång tid! Fytusan.... 

Men men,... så kom hon ut å hade fått remiss till lasarettet i falun... 

Så titta hon lite sött på mej å fråga lite försiktigt om ja kunde skjutsa in henne dit? 

å kan man säga nej ti de? =)

Med tanke på hur mkt hon ha ställt upp på mej å så är det skönt att man kan hjälpa tillbaka på nå vis.. 

Felet är att min städ dag vart jue lite kraschad.... 

Meeen ska se om ja hinner dammsuga å plocka lite nu innan vi ska åka.... 

Men ja måste få i mej massa kaffe först *mums*

Sitter å försöker vakna till liv på riktigt nu... 


Men jaja... Nu ska ja väl gå in i köket igen... bara hon kan sluta prata i telefon så... ;) 


Bajj!

Av Angelica - 30 april 2009 07:39

Jaa att jag är vaken vid den här tiden! helt otroligt! :D

Nej färgade håret igår kväll. Så när ja hade sköljt ur de så tog ja mej en lugnande och en insomning. Sen däcka ja faktiskt! 

Datorn på å allt... låg åt fel håll i sängen! Helt otroligt att ja bara däcka! 

Va så jävla skönt å göra det! Va länge sen nu... =) 

Nej ja vakna nu när min mats skulle ta sej ti jobbet.... Å han pigg å helt underbar som vanligt.. =) mmm... va ja tycker om honom... världens finaste.. =) 

Men nu sitter jag här och funderar hur ja ska lägga upp dagen.... 

Skulle ha behövt tvätta massor iaf... Så skulle va perfekt om ja kunde åka hem å låna mammsens tvättmaskin nu... 

Men ja tänkte att ja väntar ett tag till iaf så bror hinner få ta sej till skolan.. =) 

Sen så lä ja väl städa upp inne hos mej så att ja kan få plats med nya soffan.. :D kanske ska byta gardiner och grejor å? :D 

Fyyyy va roligt de skulle va å bara ha hela lägenheten helt fräsch tills ikväll.. :D 

komme juh faktiskt endel människor som inte ha vare hemma hos mej förut så de vore jue väldigt skönt å få de riktigt fint.. :D 

Sen du bror så är det slut med att sova på soffan iaf! :P Rädd om den dära ja ha fått nu! Den är jue för tusan vit!! :O Hur ska gelica klara det? 

Men de skönaste är är jue att det är avdragbar klädsel på den.. =) 

Baaaaara å tvätta.... 

Funderar faktiskt på att skaffa mej en ny lägenhet också? 

Finns jue faktiskt några här i domnarvet som inte alls kostar så mkt! 

typ 2 tusen.... Å ja menar om jag har en här så kanske ja är hemma mera? 

Jaaa vi få se... Jag å mats ska sitta å prata om de dära... känns lixom inte som att ja vill ha kvar en lägenhet pga altanen.... mår inte riktigt bra där hemma helle nu... tokigt.... 


Jaja så är det... 

igår så vart de handling iaf.. =) 

Va så trevligt å fara iväg med nätta å handla bara jag å hon.. :D 

Min underbara nätta de dära!" :D 

Så ikväll ska vi grilla massor!!! :D:D 

Härligt härligt! Lax blire det.... Wokgrönsaker och potatisgratäng.. :D 

jepp jepp... :D :D 

Neee så ja lä väl ta mej ti systemet å... baaa.. tycker inte om att åka dit... Men men vill man ha så lä man jue.. ;) 

Jaaa så är det.... 


Nej nu ska ja väl göra mej i ordning tror jag... =) 

Ha de bra! 

Av Angelica - 30 april 2009 00:41

på mina tabletter... har taget en lugnande och en insomning... så ja lä väl få sova snart hoppas jag...

Dagen har varit helt underba efter att ja börja vakna till liv...

Jag skjutsa ut min underbara mats till sina föräldrar så han kunde hämta deras bil. Sen så hämta han släpvagn.

Och jag for å hämta min underbara nätta och vi for hem till mej å börja plocka lite för att få ut den gamla äckliga soffan.. :P

Så nu ligger den på fågelmyra!

Så imorgon ska dom åka å hämta min nya soffa!!! helt gudomligt skönt är det! :D Nyyyya soffan!!! ska bli så fin å ha den där hemma... men ja vet inte riktigt om ja vågar att lillebror ska sova i den då... Fan den är jue vit... :P hehe..


Japp jaoo sen åkte ja å nätta ti citygross för att inhandla lite till våran lilla grillkväll imorgon... :D ska bli sååååå mysigt.. :D

Sen när vi hade handlat tog vi oss en liten middag på max och sen åkte vi till mats garage... Så "min" lilla ficus har fått in sitt baksäte igen.. :D iii bra!

Så man kan frakta mer personer med mer komfort.. ;) :P hehe...


neeej nu ska ja göra annat....

Natt snart iaf...


Natti

Av Angelica - 29 april 2009 15:31

Ja fy tusan va segt de ska va å försöka vakna...

Trött seg..... 

Vill inte äta alla dessa jävla medeciner!! 

Nepps nu så..... 

Av Angelica - 29 april 2009 01:20

men nu blire de nog att spela nintendo ds tis ja somnar...


natti natt

Av Angelica - 28 april 2009 22:37

Jajemän fick lite fika å mums.. Va gött siddu.. =)

Hihi han fick en jätte snygg rosa boll av oss.. .:P 

inslaget i br leksaer papper å med rosa fina ballonger på.. ... Å på dom va de jääääte söta prinsessor på... :P hihi... finurliga vi är... .


japp så är det.... 

nu ska ja krypa ner med min underbara å kika på film... =) 

Sov gott!  

Av Angelica - 28 april 2009 18:37

Ja jag vet inte riktigt vad ja ska göra med alla dessa tankar som snurrar runt runt jämt...

Trot ja måste skaffa lite sorteringslåder för dom.... Dom brukar väl ha sånt på biltema va? 

Nej men man blire väldigt fundersam över saker och ting... 

Jag personligen tycker itne riktigt att en 16 åring ska vara ensam ansvarig i trafiken, och med det menar jag att framföra eget fordon. 

Tycker inte riktigt att man är riktigt utvecklad i skallen för att sätta sej själv och åka i denna livsfarliga trafik. 

Som jag igår! Höll på att krocka... pga att en jävla idiot for rätt ut framför mej i rondellen.. 

Jag menar verkligen inge illa mot dom här 16 åringarna, jag menar absolut inte att dom är dumma i huvudet. 

Men jag själv tyckte att ja fick en riktigt jäkla syn på dagens trafik när ja själv börja övningsköra, när man börja studera riktigt hur trafiken fungera. Och då hade jag alltid med mej nån! 

Det var först då jag såg hur farligt det är. 

Sen när jag vart påkörd för 1 och ett halvt år sen så börja ja jue se att minsta lilla kan framkalla en olycka! Det behöver inte vara du själv som gör nå fel. Utan va som helst kan göra så att det händer nått! 

Jag är väldigt orolig för att min lillebror själv ska få en moped.. Visst det är skönt att han är så glad. men jag vill inte ha han ensam i trafiken när han faktiskt inte kan nånting om den. 

Man ser jue hur jävla illa mopedisterna beteer sej också! Drar absolut inte alla över en kant. men tyvärr är det lätt hänt. 

Jag själv tycker att oförstående 15 åringar inte ska få ta eget ansvar och framföra ett motordrivet fordon på våra vägar! Dom sätter alldeles för mkt på spel! Med det menar jag deras liv! 


Ja just, nu har ja fått sagt det. 

Sitter och väntar på min underbara mats. Vi har blivi bjudna på lite födelsedags fika.. =) Ska bli mums. 

Behöver lite kaffe nu känner jag. 

Tog jue åratal inna ja fick somna igår å. 

Tog 2 insomningstabletter igår. men ingenting hände..... 

Sen efter ett tag så upptäckte jag att ja hade jue faktiskt ett hjärta som gick på högvarv... Hmm...? en ångest attack? 

Gick upp och tog lite lugnande, jävlar vilken skillnad  det vart... tillslut kände ja verkligen hur trött ja vart...... så ja fick somna... ååå de va så skönt... 

Så få se... är väl lika bra att man tar en lugnande och insomning ikväll å så man får somna gott..... 


japp japp neee nu ska ja klä på mej lite granna.... 

Kupolen nästa....


Hejsvejs 

Av Angelica - 28 april 2009 00:42

Jajemän, har inte fått in min sjukersättning.... Skoj!

Va ska gelica kunna betala hyran med då? 

Är så fruktansvärt jävla lej på detta jävla krångel hela jävla tiden.... 

Fan kan ja inte bara få vara sjuk och reparera mitt jävla liv!? 

Faaan det blire jue bara ännu värre de hära! 

Under alla dessa jävla månader sen augusti så har jag haft hyfsad ekonomi 1 månad! Va!? En månad då ja fick äta hela månaden! Helt otroligt! 

Jag är trött på denna jävla ekonomi.... Jag klarar inte av att tänka på den!

Men ja måste jue! För det är jue typ prio 1 i livet! 

Har man ingen ekonomi så har man typ inge liv! Kul! 

Jag vill jue förfan kunna leva........ Det är jobbigt nog att gå med denna ångest........ men de som mäst ställer till mina nederlag det är just ekonomin! 

jag blire så jävla ledsen för att jag kämpar och står i som fan för att kunna få må bra... .Men så komme nått sånt hära! Det har inte ens med mitt psyke att göra, det är inte jag som drar ner mej själv, utan det är myndigheter som ställer till problem för mej! Hade vare mkt enklare om jag hade fått ett psykiskt nederlag... För, för varje sånt så blire man starkare... Kan ta en jävla massa tid att ta sej upp bara...... 

Jag vill bara sätta mej ner å gråta... Men jag kan inte, är för trött för att gråta..... Varför ska de alltid vara problem? 

Måste ringa till mitt ombud imorgon och berätta den roliga historian... 

Tänk så ring'er han till FK och dom anser att ja inte är sjuk längre? 

Va händer då? Fan får magvärk, får huvudvärk... Vill bara ge upp allting! 

Orkar inte med det hära nå mera! 

Jag blire fan inte sjukare pga mej! Utan ja blire sjukare pga myndigheter. 

Jag orkar inte mera...... Fan för det hära......  

Jag har tagit 2 insomningstabletter ikväll å.... händer de nå tror ni? 

neeej, jag sitter jue här helt klar vaken men helt slut i psyket... 

Jag vill inte vara vaken en natt till! Jag har ju förfan bara sove 4 timmar i morse!!! 

Jävla rövhål!!!! 

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards