Alla inlägg under mars 2009

Av Angelica - 31 mars 2009 23:37

Vart va du när ja behövde dej som mest?

Vart va du när ja behövde den verkliga bekräftelsen att mitt liv är värt att leva?

Vart var den stödjande handen som ska hålla en uppe när man inte finner en annan utväg?

Av Angelica - 31 mars 2009 23:11

Fy tusan snart är jue den här månaden över å.

April imorgon... :S

Akta er så ni inte blire lurade imorgon!

Så lätt lurad som ja är så lär ja nog bli de en heldel....

Bäst å hålla sej inne.. :P

Kom ihåg en gång dom berätta när min Storebror gick här på lågstadiet.

När dom ropa upp i högtalarna att matsalens bestick hade blivi stulna så att barnen va tvungen att gå hem och hämta egna... :P

Tur att inte bror bodde så långt ifrån då! :P ta jue inte ens en minut att gå till skolan här.. :P hihi....

Men sen fick dom jue se att dom blivit lurade! :P hihi.. :D


Saknar min bror ständigt!

Varför va dom tvungen att ta dej ifrån oss?

Du va jue en riktig klippa!

Tnäk att ja tyckte att du va så stor och vuxen. Men nu sitter jag själv i den här åldern. Och jag känner mej inte vuxen ett dugg...

Du fick jue inte ens börja leva ditt liv min älskade bror... :'(

Saknar dej som en tok! <3

Av Angelica - 31 mars 2009 22:12

"dejten" ja ska ha på fredag är med min käre vän nätta.. :D

Många som har tage de lite fel.. :P å de e inte så konstig.. :D hihi..

Men jag å nätta å några till ska iaf umgås å ha jätte trevlig.. =)

Ska iväg på city bowling sen å fortsätta våran trevliga lilla dejt.. ;) :D

Av Angelica - 31 mars 2009 21:46

En vän ti mej gör.

Kan ni inte komentera lite så att man får veta vilka som läser å så? :P


Vore himla bra å om ni hade nå åsikt till nått så äre jue bara å skicka iväg en komentar så att man få veta nå... :D


Tack

Av Angelica - 31 mars 2009 20:54

Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please 


Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven

Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Cause I know I don't belong
Here in heaven

Av Angelica - 31 mars 2009 19:23

En dejt på fredag!
Hur kanon skoj som helst! :D
Hon är jue så söt min underbara vän Nätta! :D
Känns så underbart att fått upp kontakten med henne!
Allting är jue precis som vanligt! :D
Vi är lika tokiga som vi alltid har varit med varandra.. =)
Man kan va sej själv med henne, trivs med dej vid min sida! :D


R har varit hit idag en vända. Hämtade sina grejor som han glömde sist..
Så åt vi lite å prata massor =)
Han är så snäll den där killen du =)
Kan prata om allt med honom, precis som vi alltid har kunnat gjort =)


Så jaa dagen har lyft fram det positiva nu =)
Pratar med nätta nu, hon får en alltid på bra humör!
Så när R va hit. Han är alltid lika tokig! :P
Så nu känns det bra, men det är nånting som e tung i magen iaf.
Men jag känner mej glad iaf.. =)


Så när R va här passade ja på att klippa trulsas klor lite.
Hon har jue så dumma klor! Dom på framtassarna.
Hon har jue 2 extra på varje tass. å mellan "tummarna" sitter det en varsin klo.
Och dom växer så himla tokigt! å hon är jätte svår att klippa själv..
Så nu när ja fick hjälp så passade ja på att kika lite granna...
Å de va nå gul beläggning på trampdynorna... :S Så ja tror att dom där dumma klorna tar i. å skaver. Men hon ha jue inge ont alls..
Men ja må ringa ti vetrinär så dom får kolla det. är nog kanske lika bra att dom får ta bort klorna innan det händer nå tok.. .:S
Vill jue inte att min käre misse ska få lida i onödan... Så bäst å göra i förebyggande syfte..


fy tusan va skönt det va att ligga i sängen nu då.. :P
Helt trött idag... Känner att ja börjar få lite huvudvärk å.. :S tusan å..

Men jaa jag ska diska lite å greja på så kanske bäst man gör det innan de blire nå annat tok.. :P

Tack å hej!

Av Angelica - 31 mars 2009 16:13

Känner jue så starkt att jag vill vara possitiv.

Men det går inte. 

Men jag kan skratta, jag kan tänka possitivt. 

Men ändå finns inte riktigt styrkan där till att vara så pass positiv utåt.. 

Vill vara glad. Jätte glad. 

Känner för det idag. så låt mej vara glad. 

Seg och trött är jag. 

Vela inte riktigt kliva ur sängen idag alls. 

Men lyckades till slut iaf.


Få se om L kommer och besöker mej idag. 

Vore jätte skoj. Kanske man får va lite super glad.. För det går inge annat än att skratta när du är i närheten.. :P hihi. 

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards