Alla inlägg under juli 2009

Av Angelica - 28 juli 2009 02:15

Det ska väl göra susen för nattens sömn..

Det hoppas ja iaf  =)


Vart inte att sova hemma inatt.. 

Jag och min älskade vart lite osams så det kändes inte bra att sova hemma nå...

Men vi vart sams ganska fort så det känns bra =) 

Ligger brevid honom nu =) 

Så ska krypa ner under täcket å krama om min finaste mats =) 

Älskar honom så inåt helvete!! :D 


Vill fasiken att min förkylning ska gå över så ja kan få ut å springa järnet jue!!!! *morr* 


Drömmer varje natt att ja e ute å springer.... vill vill vill....

Av Angelica - 27 juli 2009 21:11

Fyfasiken va ja hatar detta slem... Bara hostar å hostar..

Men de börjar nog ge sej nu... det är inte så mkt... de lossna rätt bra igår tror ja.. :P hehe.. 

Trevlig ja är... pratar mitt slem.... *urk*


Saker och ting känns lite lättare nu.. Jag känner mej faktiskt glad =) hihi.. 

Det är bra.. vart nog pigg efter andra duschen där.. :P 

Sitter å väntar på att älski ska komma så ja kan få åka hem nån gång =) hehe

Ska sova hemma inatt... Det ska nog bli sköööööönt.. :D 

Lite tomt bara, för kissekotten ska stanna här... hm... 

Men jag har jue en helt nystädad å gosig lägenhet =) 

Tack för det Nätta å Jonas! :D 


har plockat ihop det mesta ja behöver hemma.. så de e nog bara å vänta nu då... 


Det är inte förns man ser problemen som man kan göra nått åt dom!


Älskar dej också Helena! 

Saknar dej grymt mkt! 



Av Angelica - 27 juli 2009 18:51

Jag har för mkt krav jag inte ser hos mej själv.

Men som den stackarn jag älskar ser... 

Men idag fick han mej att se, jag ställer för mkt krav. 

Jag är nog för rädd för att förlora den jag älskar, så därför kommer dom här kraven, jag själv inte visste ja hade smygandes.

Men det är inte förns ja ser dom ja kan göra nånting åt dom. 

Tack min älskade för att du fick mej att se idag! 


Ångesten är stark idag, kanske för att ja tvinga mej själv att vara vaken fast mina ögonlock vägde 10 ggr så mkt som dom brukar. 

Kanske för att jag har bara en dålig dag... 

Jag vet inte... 

Jag känner mej alldeles tom, den dära tomhets känslan som är så jobbig att bära på. 

Men jag vet att jag klarar av det. jag har gjort det förr. 

Och det finns folk som älskar mej så jag står inte ensam =) 

Jag tänker aldrig göra er så illa igen som jag gjorde då när ja nästan gav upp helt! 

För jag vet att ni vill ha mej här, ni älskar mej. 

och jag älskar er, nå så grymt mkt. 


Jag vill bli stark! Men för att komma dit måste ja arbeta. 

Och jag har en hel del arbete framför mej. 


Av Angelica - 26 juli 2009 01:03

Vilken härlig kväll det vart =)

Bara mys å massa prat hemma hos min älskade mamma =) 

Synd bara att min syster gick å la sej så tidigt =( 

Men dom ska jue åka hem imorgon.... *gråter* :'( 

Kan ni inte stanna en vecka till!?!? 

Av Angelica - 25 juli 2009 06:49

En vaken natt för mej!

Dryyyygt! Meeen det kommer fler nätter! :P 


Hejsvejs! 

Av Angelica - 23 juli 2009 00:16

Du är kass... ;)

Av Angelica - 22 juli 2009 01:10

Ja uscha va ja hatar att ha ont i halsen...

Det sa bara poff å så hade ja jätte ont.. :S 

Lite klent å andas ha ja å... meeeen de går jue över... 

Det är en dag i morgon å =) 

Men så jävla trist att man ska bli sjuk å jävulskap när syster å dom är här! 

morr morr! 

Av Angelica - 21 juli 2009 03:19

Jaaa det är så himla skoj... =) Det är så jaaa fantastiskt roligt.. =)

hahahahaha hela mitt hjärta får snart ett utbrott av ren och härlig skratt! 

Jaaa så kan det va ibland... å det är jävligt roligt när det händer... =) 

Tänk tänk att någong så fanns det en tid för även lilla mej att tala ut.. =) 

Att jaaa det fanns även en tid för en liten flicka som jag och få säga va hon vill =) mohahaha.... 


Har varit och promenerat me min älskade syster som kom ner idag =) 

hon och hennes familj sover just nu i min lilla lägenhet medans ja sitter här å ugglar framför datorn =) 

Imorgon ska vi väl ut och hitta på nå =) 

Tage nån öl me grannen ikväll har ja gjort å.. =) 

det va väldigt göttans det! :D 


Njaaa ska väl ta å gå å sova kanske.... 


*ska skratta åt dej i mina drömmar.. ;P*

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards