Alla inlägg under november 2009

Av Angelica - 29 november 2009 22:26

Jaa fyfasiken va underbart med en vinst! :D

mördad hand, men det är sånt som tillhör när man står i mål ;)


Av Angelica - 28 november 2009 00:48

tänkte bara visa tecken på liv...

å ladda upp en liten bild på min älskade kisse....


Natti!  

Av Angelica - 26 november 2009 21:03

Har varit fruktansvärt jobbigt, idag så höll det verkligen på att gå åt helvete med allt.

Jag orkade inte mera. Jag orkade inte mera tjaffs å bråk å en massa förklaringar..

Hela magen är i uppror, ångesten bara kryper i mej...

Men så äntligen så kunde du ringa! Så att vi slapp sitta å prata om allting genom sms...

Hade du inte ringt idag så att vi hade kunna reda ut allting så vet jag inte vart ja hade vare nånstans.....

För det tog verkligen energi av mej.... Väldigt mkt energi.. 

men nu känns allting mkt lättare. magen har börja lugna ner sej och ångesten har börja släppa... 

tack för att du äntligen kunde prata med mej....


har varit och tränat nu 3 dagar irad, trotts att ja inte ha vare riktigt frisk...

Har vare väldigt skönt, men jävligt jobbigt...

Kände mej totalt värdelös igår, men efter ett litet samtal med min tränare så vart allting mkt lättare...

han är helt fantastisk.! 

Och min målvaktskompanjon är helt underbar!

har ett fruktansvärt stöd av henne! Så jävla skönt!


Men idag så prata jag med mitt ombud, och han sa att jag måste tillåta mej själv att må dåligt också.

Jag får inte glömma av att den senaste tiden har vare riktigt jobbig för mej..

Jag måste förstå att ja är lika mkt omtyckt fast jag mår dåligt.

Jag får inte pressa mej för mkt.. utan jag måste tillåta att dåliga dagar kommer, för än är det inte över med min ångest... det är långt ifrån över..

tack vare han så tog jag en liten paus från träningen idag och tar hand om mej själv idag.

Innebandyn är fruktansvärt bra för mej.. det är inget sånt ja säger.

Men att jag ibland måste slappna av och bara låta det vara..

och idag är en sån dag..


neej jag vet inte... måste ta å hänga min tvätt....

Av Angelica - 24 november 2009 01:42

Jaa jag förstår inte, tidigt i morse vid typ 6 så kände ja hur ja frös som tusan!

Lite senare på morgonen så vakna ja å kände mej jätte febrig... :/

Men efter 2 ibumetin och lite sova så gick de tametusan över! :P

Känder verkligen att ja va tvungen att träna idag....

Bara vela massor jue!!

Så jag va me på den å, men de va jobbigt som tusan, kändes att ja inte va riktigt kry eller.... :/ Men de gick...


Ska på träning i morgon med :D Blire lite fäktning jue! :P

Yeeah! Thats nice....


Lite har hänt under helgen, men jag vet inte hur ja ska skriva de....

Vart jävligt jobbigt iaf, vart rätt påflugen, tappa lusten för allt överhuvudtaget...

Men fele är att det gick inte å prata om saken! Utan neeeej skulle bara skicka en massa mess!

Å du tar jue saker som du vill ta dom, spelar ingen roll va ja än säger så vänder du på de iaf...

Känns inte som att jag har nå energi på att säga nå mera åt dej om de ska vara såhär..

Men jag kan då säga att ja ha FAN inte utnyttjat dej!!

Självklart så tar du till det..... självklart..... bra....


Äh skit samma... meningen att skriva nånting här när man inte vill skriva vad som hänt.....


Va i mora på match igår också.

Spelade ingenting för jag kände att ja tränat lite dåligt så.

Men det va en riktigt jävla bra match!

Vilka tjejer alltså! Ni är stora stjärnor allihopa!!


Neeej nu ska ja väl ta mitt tomsnack med mej ti sängen!

natti på er!

Av Angelica - 18 november 2009 23:58

För att uppdatera er lite....

Som ni ser så lever ja än.... Å det e jue rooooligt bara det eller hur! :P

Har varit en riktigt jobbig dag idag... Ondagen den 18/11-09 börjar i kaos!

Redan från natten!! Meeen ja fick då somna vid strax efter 5 inatt å vakna relativt pigg vid 11 nångång....

Kaffe kaffe kaffe stod på tur.... Å fy i helvete va kaffe å gott på morgonen!!

Såå ner å prata lite med hyresvärden.. *puh* Vad vill ja faktiskt inte gå in på här.... sorry... 

Seeen va de bara å skynda sej hem för att iväg till psykologen.... Å min käre ombudsman stod faktiskt å vänta på mej i trappen... *ajjabajja på mej* hihi neeeäää då....


Under min käre vakna tid under natten så hann ja fundera lite granna.....

mkt tankar som faktiskt satt kvar tis ja kom till psykologen! *hurra*

meeen just nu under skrivandes stund så känner ja att ja verkligen inte orkar gå in på nånting!

Toook ja som tänkte skriva av mej massor! :P

ajj ajj då...Börjar bli gammal...  Kanske just för att ja blev helt plötsligt 1 år äldre nu när klockan slog 12....

Jisses säger ja bara.... Hurra på mej!!


Å tack så mkt J.B för kortet =)

Det va jätte skoj =)


sooooov gott! För det ska fanimej ja göra inatt!!!

Av Angelica - 5 november 2009 20:21

Japp nu är äntligen de långa jobbiga håret borta! :P

Av Angelica - 1 november 2009 00:59

Vill ja verkligen inte att dom kommer upp igen...

Varför kan det inte falla i glömskan som de nästan alltid har gjort?

Jag vill verkligen inte minnas det hära, men tyvärr så kom de upp nu ikväll som om de vore igår!

Å de får mej verkligen att må fruktansvärt illa!

Känner en stor klump i magen å känns som att ja bara vill spy!

Men det är inte värt det!!


Det är äckligt, det är sjukt!

Varför måste ja ha sånna minnen för!?

Varför måste det har hänt!!??

Orkar inte me nå flera minnen det är jobbigt!


Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards