Alla inlägg under juni 2009

Av Angelica - 30 juni 2009 23:14

Men det är alltid folk runt omkring en som ställer till det för mej just nu!!

Jag blire så jävla matt! 

Jag har inte fått in nå pengar från FK, så ja ha ringt till dom idag å fråga om dom inte har fått in nått sjukintyg för mej.. 

Men det hade dom inte.. 

Så jag och mats åker ut till psykmottagningen och frågar om det va möjligt att få träffa nån av dom ja ha kontakt med där.. 

Men varken läkarn eller psykologen va där idag... 

Så jag fråga om dom kunde se om det fanns nå sjukintyg för mej där... 

Så hon i receptionen kikade på datorn, å tror ni inte på fans jävla helvete att läkar fan ha inte ens skrivi ihop ett sjukintyg åt mej!! 

Å de ha han haft hela jävla månaden på sej att göra!!!

För fan i hela jävla helvete!! 

Fattar han inte va han ställer till för mej! 

Ja blir orolig å få ont i magen... Blire ledsen å riktigt jävla besviken att inte han kan sköta sitt jobb... 

Det är andra gången det händer! 

Men första gången gick det inte såhär långt iaf... 

Ja vet jue inte ens hur länge ja e sjukskriven!!! Faaaaaaaaaaan!!!! 


Helvetes jävla skit fan! 


Av Angelica - 30 juni 2009 00:03

Varför ja är så dålig att skriva blogg nu....

Jag känner nog att ja inte riktigt är värd om att gå ut me mitt underbara mående.... 

Jag vet inte. svårt att förklara...... 

Jag ska försöka formulera till de dära så återkommer jag.. 

Av Angelica - 28 juni 2009 23:29

Ja nu har vi vare på dop.. =)


Orkar inte skriva så mkt nå... Trött som ett as =) 

Skriver kanske mer i morgon =)

Av Angelica - 28 juni 2009 09:08

Jaaa idag är det dop i Rättvik.

Å jag ser ut som en morot i håret.... 

Men ja försöker fixa det så att det går att gå såhär iaf.... 

Få hoppas på det bästa..... *morr* 

Orkar inte riktigt åka till ica maxi nu å köpa nå hårfärg.... 

Neeee drygt å färga håret jue.... 


Japps så är det.... 

Har sove gott inatt, vakna kl 8.... 

Vi hade då ett riktigt mystroll i sängen då.. :D 

Trulsa va så himla mysig å go... =) Det är hon väl alltid men idag va hon lite extra.. :D 

Nu ligger hon i "sin" soffa och sover.. =) å Mats han ligger här brevid å sover... 

Ja känner att ja ska va vaken.... Då kan ja nog sova inatt å.... 

Peace & Love är slut iaf.... *skönt* 

Kanske man kan få återgå till det normala här i stan...... 

Men jag hoppas dom som ha vare där ha haft det riktigt skoj! 

Meeen det är jue bara en veckas vila nu sen blire det jue Dalecarlia Cup. 

Då kommer det maaaassor med fotbolls lag.... 

Men det blire jue en helt annan stämmning då.... Det är jue en ungdomscup så det blire jue inge fylla elle nå.... Sen så är cupen på sportfältet å inte mitt i stan... :P 


Jaaaa ja.... svamel.... Ska väl återgå till mitt pysslande..... 

Hej! 

Av Angelica - 28 juni 2009 00:49

Jahapp... som väntat så vart ja morotsfärgad i håret!! *morr*

Bilder finns på min bdb...... 


Jaja får se ut såhär på dopet i morgon..... 

Av Angelica - 27 juni 2009 23:00

Japps.. idag har vi varit och fixa doppresent! =)

Kanoners! 

Ska väl sätta mej å slå in det bara =) 

Meeen just nu hålle ja på att blondera hårtet så får se hur det blire! 

Är jävligt nervös för resultatet! Har inte vare blond på as länge! 

men det ska jue i lite slingor sen.... =) 

Sitter och lyssnar på festivalen, är nå band som hyllar Michael Jackson just nu tror jag, sjunger då en av hans låtar... 

Helt otroligt att man hör ord för ord ända hit! 

Tidigare idag när ja satt ute å sola så hörde ja jue Dia Psalma!!! 

Inte viste gelica att dom skulle hit... :'( Hade ja vela sett!! 

jaja meeeen så är det..... 


Happ jaja undra om man ska göra nå annat då =) 

Hej! 

Av Angelica - 26 juni 2009 22:22

Jaaa min älskade karl sa att ja skulle bleka håret helt.....

Ska ja verkligen våga det? 

Det är lite pirrigt... men färgen är köpt så det är väl bara att fixa till det nu då.. 

Skulle igentligen ha gjort det ikväll meeeeen vi vart så himla trötta... 

Så det blire nog bara att mysa ner oss framför en film snart... 

Märkte att min huvudvärk inte berodde på solen iaf.... 

Va jue den där jäkla maten som ja ha glömt att stoppa i mej... *morr* 

Meeen nu är den på plats å... 

Vart en riktigt smaskig macka från subway =) 


Näää ja tror inte ja ha så mkt mera att säga... 

Hej! 

Av Angelica - 26 juni 2009 17:03

Trotts det så har ja huvudvärk efter att ha legat å solat en sväng...

Tror ja må sova en stund... .

Ajajaj mitt stackars huvud.... 

Ligger ute i domnarvet och solar och lyssnar på vad festivalen i stan har att erbjuda... :P

jaaa det hörs ganska väl hit faktiskt.... 

Som inatt, vaknade av att mötely crue spela på som tusan.... 

Tror det va dom iaf... va jue dom som skulle spela på stora sen, så ja antar det.. 


Michael Jackson har jue gått bort också. 

Tycker att det är väldigt tragiskt... .Han har gjort väldigt bra musik, och gjort minnes värda framträdande. 

Tittade på Aftonbladet när han anlände i helikoptern, jag känder nånting väldigt konstigt inom mej, kan det ha varit sorg? 

Tittar flera ggr på det och jag börjar verkligen tro på att det är sorg jag känner. 

Är det så det känns? När man känner en bit sorg? 

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards