Alla inlägg under april 2010

Av Angelica - 15 april 2010 20:31

Jaa kalla mej va ni vill.. :P haha...

Har just fått ett nytt namn på jobbä, å det är Doris, och det är tydligen inte från Hitta nemo!

Utan ja bara såg ut som en doris... hahaha.. Jisses...

Dom glömmer nog snart av va ja heter igentligen... :P

Gick ut på gården idag strax innan vi skulle gå hem, så kom de några killar gåendes långt ifrån mej, hörde inte ett dugg va dom sa... Men så hörde ja Doris... .:P

Dom gick alltså å prata om mitt nya namn... :P Jag hörde de dära ropa ja tillbaka! :P

Vare en lugn dag idag, va inge vidare väder ute så både ja å min kollega va inte så jobbar sugen utomhus... :P

Så vi va i verkstan å satte upp lite högtalare hela dagen.. :P

Sen när de va klart poppa vi lite Eddie Meduza! :P hahaha... *dansadansa*

Sen fick vi nå ryck å börja städa lite granna...


Trivs fortfarande som en tok där! =)

I måndags tvinga dom upp mej i hjullastaren.. Jisses! har inte ens kört en liten traktor nångång i mitt liv!

Men de gick bra! va nervös som 17 bara... huvvaligen.. .

Inte lätt å lyfta å greja när man inte ens ser gafflarna.! :P


Näh svamla av mej lite trams nu....

Ska väl ner på affärn så kan ja göra nå å äta!


Hej!

Av Angelica - 11 april 2010 17:53

Jaa oj oj oj va man känner i hela kroppen att det är vår idag! =)

Solen skiner och massa + grader ute =)

Har vare ute och fixa lite granna på altanen. Å det vart bara lite..

Måste jue passa på att sitta å njuta bara såhär första dagen på året man är där ute =)


Små bäbisarna har fått prova på utelivet också, och det va inte så läskigt för dom =)

Men nu ligger dom och är alldeles jätte trötta och sover massor =)


Har skottat å krattat snö idag! :P Jah, så att de tinar lite fortare =)

Bjudä på lite bilder på 2 bäbisar iaf =)Bilderna i mitten är samma bäbis =)


       

Av Angelica - 10 april 2010 18:02

Neej... .på bara några dagar här så har folk som jag inte haft kontakt med på länge bara dykt upp igen...

Kl havl 3 inatt så knacka de på min altandörr... What!?

Trodde de va lillebror så ja tyckte han kunde ringa om de va nå...

Men de fortsatte knacka... så ja kika till lite vem de va.... Å jaaa de va då ingen ja kände igen!

Så ja gick upp för att kolla, å tront på fan att de va finnen ja träffa för länge sen!

Han va jue på fyllan, å han visste inte riktigt va han gjorde där... Nää hur fan ska ja kunna veta då?

Han kompisar satt tydligen ute i taxi å vänta...

Men han va tydligen tvungen att komma hit å kolla så att allt va bra med mej... :S

Sen satt han å sa att han hade de riktigt dåligt hemma...

Men här hade han det bra... Han kunde va sej själv här...

Han va faktiskt ledsen.. :S


Jaja han fick sova över här i natt... Ja sa de åt han att han kunde jue höra av sej när han va nykter i stället...

Så vi får väl se...

Riktigt förvånad vart ja iaf!

Sen fick ja ett litet samtal kl 5 också....

Å ja kände, kan du inte höra av dej när du säger att du ska höra av dej, och ringa sen istället när du är på fyllan å behöver nånstans att sova... då kan de vara..

Känns inte som att ja bryr mej så mkt om du blir grini...

Jag ska inte bara duga ibland när det är på dina villkor...

Av Angelica - 8 april 2010 22:04

Hur gör man det?

Det är säkert över 10 år sen jag skrev ett brev!

Jag vet inte hur man gör, men nu är det så att jag är rätt så tvungen till att göra det. Jag vill iofs, men ja vet inte hur man gör! :P

Jag kan itne skriva! Vad ska jag skriva om!?

Jag vill vill vill...

Men ja vet inte hur man gör........

Av Angelica - 8 april 2010 17:30

har aldrig varit med om att mitt mående kan vända från dåligt till underbart bra så fort...

Men idag fick ja va med om det...

Det var alldeles helt underbart! Jag har tänkt och oroat mej så himla mkt om va som kan ha hänt dej.

Men idag fick ja veta att du lever!

Det sjuka va att ja drömde om dej inatt....

Jag drömde att du hade hört av dej till min syster och va där å käka midda, men du hade inte hört av dej nå ti mej.. utan ja fick höra de på omvägar.. Å ja vart jätte ledsen....

Sen så hör du av dej idag!? What...

Jag läste ditt första mess när ja va på väg till jobbet... Ja liksom hoppa till när ja såg vem de va ifrån.... Hade jue kunna cykla av vägen!! :P

Ja trodde inte de va sant... Men de  va de! :D


Helt otroligt underbart!!!

Av Angelica - 7 april 2010 17:20
My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride

If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
If today was your last day

Against the grain should be a way of life
What's worth the prize is always worth the fight
Every second counts 'cause there's no second try
So live like you'll never live it twice
Don't take the free ride in your own life

If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
Would you call old friends you never see?
Reminisce of memories
Would you forgive your enemies?
Would you find that one you're dreamin' of?
Swear up and down to God above
That you finally fall in love
If today was your last day

If today was your last day
Would you make your mark by mending a broken heart?
You know it's never too late to shoot for the stars
Regardless of who you are
So do whatever it takes
'Cause you can't rewind a moment in this life
Let nothin' stand in your way
Cause the hands of time are never on your side

If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?

Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
Would you call old friends you never see?
Reminisce of memories
Would you forgive your enemies?
Would you find that one you're dreamin' of?
Swear up and down to God above
That you finally fall in love
If today was your last day
Av Angelica - 5 april 2010 17:36

Ja förstår inte riktigt varför dessa tankar kommer för när man börjar prata me nån ny?

Varför ska utseende va det viktigaste, iofs när man pratar genom internet så är det de första man ser, och det är väl de enda man har att gå efter som första grej.. 

Men sen kommer tankarna om ja skulle våga presentera den för mina vänner!?

Men varför ska man tänka så!? Varför ska JAG tänka så!?

Det är jue inte dom andra som ska tycka nått åt mej, utan det är jue jag själv som ska tycka, tänka och känna... Äh det är bara nå hjärnspökeri de dära tycke ja...

Borde skärpa mej!

Jag är väl inte så jävla super fin själv! Och den ja träffar vill ja inte ska gå efter mitt yttre, så varför ska ja göra det!?

Äh dumma dumma tankar....


Äh jaja.... lite tokiga funderingar från mej igen!


Det viktigaste finns på insidan iaf.... <3

Av Angelica - 2 april 2010 19:26

Jaa nu är ja riktigt lej på dej...

du kan gå me ditt skit till nån annan...

Och inga dumma ursäkter vill ja ha nu heller, dom kan du spara till nån annan.

Du finns inte för mej mera..


Annars så... Trevlig påsk.. Är sjuker...

Igår hade ja sån sjuk huvudvärk att jag kunde kasta huve i sjön...

Idag började på igen, men ja han lindra de i god tid...

har 4 kissebäbisar som springer runt på golvet.. Sååå söta...

Dom blir jue snart hela 5 veckor.. jäddrans va tiden har gått fort..

Hoppas dom sista 7 går fortare.. :P Det är jue nu dom ska börja på å bli jobbiga... :P

Å 4 st är lite väl å passa på...



Äh undra va man ska hitta på nu då...

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards