Alla inlägg under maj 2009

Av Angelica - 31 maj 2009 22:29

Ja fyfan vilken underbar helg det har varit.. :D

Livet har blivi så mkt roligare nu sen man träffat finast =) 

Meeen jaaa orkar nog inte skriva så mkt nu.... 

Vi ska mysa ner oss framför en film hade vi tänkt =) 


Skriver mer i morgon =) 


Hejsvejs! 

Av Angelica - 30 maj 2009 22:19

Så är jag faktiskt alldeles för trött för att skriva nå nu... =)

Men jag lägger upp nå bilder från idag =)

Godnatt alla underbara! 

Av Angelica - 30 maj 2009 16:27

Kan man nå göra nå annat än att njuta idag?

Helt underbar dag är det!! =) 

Min älskade lillebror simon är hemma över dagen =) så himla roligt att se han igen =) Han är så go och mysig.... *i love* 

Fick världens kram av han när vi möttes =) Meeen så läskigt när man må stå på tå.. .:P hihi han är jue så jäääävla lång!! 


Så va vi ut på maxi och handla lite för våran lilla grill kväll med familjen =) 

Sen tog jag med mej simon så han fick åka med mej hem =) 

Ragga lite med syrran när man får tillfälle vettu.... hihi... =) 

Träffa gamla ägaren till ficusen idag! :P hur roligt va inte de då...! Undra hur länge dom stod och vänta på mej innan jag kom... hihi trodde nästan först att nånting hade hänt... att dom hade råka kört på mej eller nå när dom skulle parkera... :P 

Meeen så var fallet inte... och en guldstjärna till dom att dom fick dagen å bli lite extra förgylld =) Är så himla roligt när vilt främmande människor kommer fram och pratar sådär... iii... =)


Och så nu har vi drucke kaffe och väntar på att grillen ska tändas.. =) 

Super!! meeeen ja skriver lite mera sen! Grannen kom å röck i mej nu.. :P 

Hon vela att ja skulle följa med på affärn.. :P hehe.... =) 


Puss å hej! 

Av Angelica - 30 maj 2009 05:04

Ont i magen har jag.... Hungrig som bara den....

Men ja drar mej för att fixa nå å äta.... Finns inga rena tallrikar.... 

Finns inge pålägg.... Så det enda ja igentligen kan göra är att äta yoghurt och flingor.... Men då måste jag jue diska..... Å hur roligt är det å ställa sej å diska nu när man är så hungrig? 

Inte har ja sove nå heller.... 

Mats finaste han ligger här brevid och snarkar som vanligt.... 

Varför kan man inte få sova då för? Det är jue så lugnt å fridfullt här... 

Men inte för Gelica inte...

Neeee inte de eller...... 

Meeeen jaaa hungrig är ja som fan.... Känns inte som att man ha så stor lust att sätta sej å köra till statoil och köpa en korv elle nå heller.... 

Onödigt jue..... 


Jaja.... 

Jag funderar.... Varför vill ja så mkt när ja ändå igentligen inte vill? 

Eller vill jag? 

Varför snurrar funderingarna runt när man igentligen bara vill ta det lugnt och ta dagen som den kommer... 

varför måste ja tänka så himla mkt på vad jag vill hela tiden så att de går till överstyr....

Jag blire alldeles  knäpp på : jag vill jag vill jag vill.... 

Hela tiden.... Först och främst så måste jag väl vilja bli frisk! 

å det vill jag! självklart! 

Men tankarna på en massa annat bara gnager hela tiden..... 


Jag älskar den gemenskapen jag å mats har.... 

Varför kan ja inte bara låta det va så? 

Varför måste jag vilja nånting mera utöver det? 

Han är den finaste... Men varför ska man kräva mer när man ändå ha det så bra? 


Av Angelica - 30 maj 2009 01:07

Så jävla trött på att det alltid ska vara nått man går å är lej på!

Alltid ska de va nå som tynger en..... det är då fan inte ofta man slipper gå å tänka på nå jävla skit!

Hur ska det här gå igentligen? 


Av Angelica - 29 maj 2009 01:24

Såg idag på Facebook att en barndsoms väns mamma har gått bort...

Jag har inte pratat med dom sen vi var jätte små.... 

Men ändå kunde ja inte hålla mina tårar borta... dom bara spruta ut... 

jag tycker att det är fruktansvärt hemskt... 

Visst det är jue så att föräldrarna ska gå före barnen... 

Men inte när barnen är bara 23 och 22 år gamla.... 

Det är hemskt...... Lider verkligen med dom... 

Och då kommer frågan, hur skulle ja reagera om min mor gick bort nu? 

Jag skulle verkligen inte klara det..... Det är det värsta ja kan tänka mej... 

Vill att hon ska få bli gammal å grå... 


Vet bara hur det känns att förlora en bror.... 

Det är det värsta jag har varit med om...

Jag vill så gärna varje dag att han ska komma tillbaka... men det spelar ingen roll hur mkt jag än vill... Han kommer inte tillbaka... 

Jag kommer inte att få träffa honom än på flera herrans år.... 

Jag gråter och jag vill verkligen inte att det ska vara såhär... 

Livet är så hemskt orättvist.... 

Min bror.... min älskade bror..... önskar att du kan vara här hos mej nu.. .

Jag vet att du finns vid min sida... Dag ut och dag in.... 

Men jag kan inte röra dej... jag kan prata med dej... Men jag får inga hörbara svar... 

I år är det 11 år sen han fick lov att lämna oss.... 

Jag va bara en liten flicka..... Som inte hade fått förbereda sej nå på va som hända skall.... 

Men ändå så va ja så pass stor att jag visste vad döden va för nått.. 

Jag visste vad som inebar när dom tala om för mej att ingemar hade gått bort kvällen innan..... 

Men jag va så liten att ja inte visste hur jag skulle göra med chocken.... 

Visste inte hur ja skulle reagera... Vart jag skulle göra av den stora ångesten som jag fick i mitt hjärta... 

Han är så hemskt saknad... Min älskade bror.. 

jag önskar att du fick stanna här hos oss.... .

jag finner inga flera ord... tårarna bara rinner... Det gör så ont i mitt bröst när jag patar om min underbara bror.... 

Saknaden är så stor.... 

Och jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och ge dej flera kramar... 

För hade jag veta att jag inte skulle få träffa dej nå mera... 

Så hade jag slängt mej i din famn.... Och aldrig släppt taget om dej... 

Jag älskar dej Ingemar Melin! 

Av Angelica - 28 maj 2009 20:24

Vet inte... men få väl försöka iaf..

Av Angelica - 28 maj 2009 04:06

Men ha seta å läst lite blogg...

Fasiken va illa ja ha mått alltså... 

Och när jag läser det så känner jag ångest känslor lika dant som ja gjorde då.... 

Känner att ja e faktiskt inte riktigt frisk eller.... 

Fy rutte..... 


Mår inte riktigt bra nu eller.... =( 

Ska nog lägge mej brevid min söt å få lite kärlek av han.... 

Hej.... 

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards