Alla inlägg under september 2009

Av Angelica - 15 september 2009 20:52

Jaa den är så tråkig, för ja ha varken mats elle kissen här =)

Meeen må sova hemma inatt, ska upp till psykologen i morgon...

Men i morgon blir det nog att ja kanske sover hos mats igen =)

Ska kika på pojken i den randiga pyjamasen... =) Den verkar helt ok faktiskt =)


Jaja annars då?

Inte så mkt träningsvärks som ja hoppades på idag.. :P hehe...

Men som sagt ja va jue inte med hela träningen heller....

Men nästa vecka så blir det annat... för då ha ja full utrustning redan från början! :D

hehe jaaaaa.... Jag ha vare på riktigt bra humör hela dagen idag....

Tror det är tack vare att ja va me på innebandyn igår =)


Meeeen de e jue så att ja måste skaffa mej en personlig sponsor.,... hur ja nu ska skaffa de!?

Ojojoj.... inte lätt.... :/

Av Angelica - 14 september 2009 23:48

Så jävla härligt! :D

Önskade att ja kunde träna lite till... Men det går jue inte.. :P hehe..

Eller jaaa... första halvan av träningen så va vi ute och leta efter målvaktsdress...

Vi åkte ner till kansliet, åkte till vallen och vänta lite....

Men det sluta med att vi fick inhandla ny tröja och magplatta... :P

Då kan man fan säga att ett lag är otroligt engagerad i sina spelare!

Tyckte att de va hemskt roligt att se =)

Sist ja spela i ett lag så tog det jue åratal innan man fick grejorna man behövde...


Men han sa att det här va bara provesoriskt, att det skulle bli nya grejor lite senare... *skoj* =)


Men nu ska ja ta å krypa ner brevid min prins å sova lite =)

Av Angelica - 12 september 2009 16:51

Allt ja ber om är den respekten ja förtjänar!

Samma respekt som jag ger dej!

Så fort jag säger nånting så ser du inte mej längre, utan du ser henne...

Jag är inte HON jag är JAG!

Bara för att vi kanske formulerar meningarna rätt så lika eller vafan som helst.

Så är fortfarande jag, JAG!

Kan du inte ta å inse det!

Kan du inte respektera mina känslor!?



Du säger att du älskar mej..

Men det märks inte me tanke på den respekten jag får...


Jag är jag, och ingen annan....

Av Angelica - 8 september 2009 18:51

Då va de alldeles nytt här då...

Få se hur det här funkar då.. som vanligt blir jag väldigt förvirrad innan jag riktigt fattar hur allting går till.. :P hehe


jaja jag återkommer väl kanske senare då få vi se hur långt ja ha kommer =)

Av Angelica - 7 september 2009 23:16

Japps nu är jag här igen =)

Sitter å latar mej i soffan å de e så jävla skönt =) 

Älskar min soffa =) den är så jäääävla skönt =) 


Annars då? 

Jaaa funderingarna går å går.... 

Fattar inte riktigt hur sånt här kan få ske? 

Du har skadat henne för livet, du är äcklig! 

Jag hatar dej över allt annat! 

Du är en riktigt sjuk människa som inte borde få ströva fritt på våra gator! 


Tomheten känns lite för stark ikväll igen.... 

Det är skönt när min mats finns i närheten för då känner jag ingen tomhet... 

Men igentligen så flyr jag väl ifrån den... 

Jag måste ta tag i den och ta reda på va de e för tomhet jag känner.. 

Varför kommer den? Å vad känner jag igentligen när det är så? 

Just nu har jag ingen aning. 

Jag har nog inte vela undersöka riktigt varför den kommer. 

Men när jag känner den där tomheten så känner jag även ett starkt hat emot mej själv, självförtroendet existerar inte ens.... 

Jag vill ingenting, för jag känner att ja duger inte till nått... 

Men igentligen så inners inne så vet jag att jag är faktiskt nånting. 

Och jag kommer att bli nånting.. 

Jag har ett liv, med fantastiska människor runt omkring mej, människor som inte vill nånting annat än att ja ska bli frisk och få må bra. 


Vad är det som har hänt mej igentligen? 

Varför förtjänar jag att gå igenom det hära? 

Det är mitt öde, och jag kommer att kunna ha stor användning av det hära sen. 


Jag längtar tills nästa vecka, då ja ska få köra slut på mej själv. 

Då är det dags för innebandy, och då ska jag inta målburen igen.... 

kanske är det som saknas för mitt självförtroende? 

Jag är inte född för att vara stilla.... 

Jag är född att göra nånting.... 

Träna..... .Träna träna träna...... Massor! 

*längtar* 


Hej

Av Angelica - 7 september 2009 21:52

Japps nu ha dom slage igång mitt internet igen *härligt*

Så nu kan ja sitta i min kära soffa å mysa me datorn i knät =) 

Gosi gos =) 

Saknar min älskade bara =) 


Meeen jaa.... tänkte bara säga att de är igång igen! =) 


Hej! 

Av Angelica - 7 september 2009 20:33

Idag har ja änteligen vare på Innebandy träning! :D

Så jävla skoj å kika! Det verkligen sög i hela kroppen efter att få ställa sej på planen igen :D

Så nästa vecka så :D hihi...

Jätte roligt =)

Få man börja röra på fläsket igen :P


Japps så är det, helt otroligt att ja tog mej iväg idag, med tanke på hur piss ja ha mått idag...

Kände inte alls för att vara vaken idag, men så när min älskade slutade jobbet så for vi ner till stan för att fixa en ny internetdosa åt mej! *äntligen*

Men när jag kom ut så kände ja att jag vart mkt piggare =)

Tog en fika på stan, åkte ut till borlänge bilplåt och sen iväg till maserhallen =)

Va himla skoj å träffa på tjejerna igen också =)


Japp japp, en hemsk dag som vart kanon bara ja kom till maserhallen :D

Härligt härligt!


Hejhej!

Av Angelica - 6 september 2009 15:12

Du är så grymt falsk.

Ett ord till dej och hela byn vet av det sen... 

Djungeltrumman slår direkt så fort du får reda på nånting.. 

Det är till å me så att du ringer för att få rapporter... 

Du är sjuk, va tror du själv att du får ut av det hära? 

Jag har nog aldrig mött på nå vidrigare människa än du.. 

Där har du svaret.. 


Jag vill leva mitt liv fullt ut och ärligt! 

Därför vill ja inte ha människor som du i mitt liv! 

Du äcklar mej! 

Presentation

Omröstning

Lider du av nå psykiska svårigheter så som ångest eller depression?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards