Alla inlägg under mars 2009

Av Angelica - 30 mars 2009 21:59

Mer patetisk än du finns inte.

Är nästan så att du platsar i en ding ding värld.

Eller det är nog så, inte bara nästan.

Är ju nästan så att man kan ställa sej upp och applådera, du har gjort det igen, visat att du är sveriges största pucko.


Tack för mej.

Av Angelica - 30 mars 2009 21:49

Vart kom du ifrån?
Du bara ploppa upp i mitt huvud sådär.
Jag som inte ha tänkt på dej så mkt på ett tag nu.
Men helt plötsligt kom du tillbaka. Och det gör ont.
Du gav mej en sån respekt, sån värdighet och inte minst en sån kärlek som jag aldrig har fått känt på förut.
Det va JAG som gällde för dej och du visade verkligen det. På alla sätt.
Fan att du skulle bo så jävla långt bort.... Det gör fan ont nu.
Varför kommer du upp igen? Varför dyker du upp i mitt huvud igen?

Sami, du är den som verkligen har fått mej att se vad kärlek är.
Den korta stunden vi fick va med varandra lärde du mej allt om hur det skulle kännas, när det kändes bra.
Inga tveksamheter. Inge tjaffs... Det va bara du och jag. Lyckliga..
Riktig kärlek...

Din intensiva blick sa mej allt när du tittade mej i ögonen.

Din blick sa mer än tusen ord, och den prata kärleksfullt.


Sami, du kommer alltid att vara nr1 för mej.
Du har lärt mej så mkt..

Saknar dej så inåt helvete...

Av Angelica - 30 mars 2009 18:37

Det är så.
Ligger hur jäkla skönt i sängen som helst just nu.
Tror jag aldrig vill gå här ifrån faktiskt.
Trött som få.

Har varit iväg och kika på en ny soffa idag.
Guuu va härligt att få en ny soffa! eller jaaa bättre begagnad är den väl!
Men ny för mej!
Behöver verkligen en ny soffa. Nog för att den här va lite större än min tror jag, och det är jue en hörnsoffa också.
Men jag kan jue inte tacka nej till en sån fräsch soffa bara för att ja har en sån liten lägenhet. ¨
Den kommer ju att få plats. men ja kommer juh att få bo trångt.
Men gör det nånting igentligen?
Vill jue ha större lägenhet iaf så fort jag bara får möjlighet till det!
Sååå varför ska man samla på sej små möbler bara för att man bort litet nu?
Jaaa tur att ja komme på sånt.. .:P hehe
Så jaaaa så fort vi bara ha tid så ska vi åka och hämta den.
Mor ha grejat på så mkt idag så hon orkade tyvärr inte ta det idag.
Men då får vi ta det en annan dag.. =)

Har fått mat idag av H!
Kanon goders mat vare! tack tack =)
Så nu ligger ja här å jäser å är mätt som en nytankad gris.
skulle bara vela få somna snart....
Attans bananpaj att inte klockan kunde va lite mer! Då hade de inte gjort nå alls att man somnade av nu.. :P hihi!
Vill sooooova!
Vart jue inte så många timmars sömn inatt... Hatar när det blire sömnlöst! blä.
Men men får väl skylla mej själv när jag fastnar framför denna dumburk.. :P hihi..


Aaaaannars då?
Jo äre nån som har en biljett till övers till Larz-Kristerz och scotts när dom kommer hit till blge den 11 april?
Är ute efter en!
Har jue en vän som vill följa med nu.. :D
å då är biljetterna slutsålda! hur är det möjligt? :P
Men jaaa skulle va kanoners om de e nån som ha nå över.. :D skicka komentar då vetja.. =)

Nej men nu va de nog bra för den här gången..

Tack å hej

Av Angelica - 30 mars 2009 16:05

Ja de va tusan va ja skrev av mej inatt.. :P

Komme kanppt ihåg nå själv va ja ha skrivi.. :P

Men de e de som är skönt att bara låta tankarna rinna fram.

Jaja katten har nå jävla psykbryt nu iaf..

Jävligt skoj och kika på nå hur hon springer fram å tillbaka...

Hon är cool.. :P Jävla hjärnspöken hon måste ha du.. :P

Man får passa sej lite när hon är i farten man vet aldrig när man blire attackerad.. :P hehe...


Jaja idag så har jag gått till VC på jax. Vi skulle igentligen ta bussen. Men vi va så tidiga till hållplatsen så vi gick iställe.. :P

Så då ha vi fått dagens motion iaf.. :P hehe...


Är jävligt trött nu bara... skulle bara vela lägga mej å sova heeela dagen..

Men ikväll ska ja nog göra ett försök till å kika på narnia 2!

SKulle jue va så mysigt att krypa ner för sej själv i soffan med en bra film =) eller jaaa jag hoppas den är bra iaf! :P


Nepps... nu ha ja svamla färdigt!

Hej!

Av Angelica - 30 mars 2009 03:30

Jag vet inte vad du försöker tala om för mej?
Men det känns inte bra...
Mitt försök va på allvar... Det kunde ha sluta hur illa som helst..
Jag låg inte på IVA för ingenting.
Jag låg inte med hjärtmonitor för ingenting.. Utan ja låg där för vak över mitt liv.
Ett liv som ja själv försökt att ta.
Sanningen är jue den att det var ett självmordsförsök.
Det är inget att hyscha om.... Det är sanningen!
Och jag känner mej stark för att skriva om det. okej?
För det lä väl vara några som dömer mej så fint nu om att ja skriver om det? eller hur?
Men döm på! Det är bara ni själva som förlorar på att döma mej.
Jag är trött på att folk dömmer mej för det som har hänt!
Jag är trött på att det här som har hänt ska gömmas undan!
Precis som att man hamnar på ovigd jord om man gör nå sånt här!
Öppna ögonen och förstå! Kan jag prata om det så är det jue ett stort +.
Kan inte ni acceptera att ja kan prata om det så är det eran sorg!
Jag måste få skriva om det! Jag måste få skriva om vafan ja tycker och tänker.
För det skadar väl inte er? Det är mej jag skriver om!
Förnekar du mitt försök förnekar du mej.
Det är det här ja lever i nu. Det är det här jag går igenom.
Jag vill leva!
Men vissa dagar känns det väldigt lönlöst att kämpa på.
Men jag vet hur långt det har gått en gång. Jag gör allt jag bara kan för att det inte ska hinna gå så långt igen.
Jag kan inte lova nånting, men bli inte rädd för det!
För jag kämpar. Och tänker inte sluta kämpa än!
Jag ska bli frisk så är det bara.
Men det finns några hinder ivägen. Några "prövningar" jag ska gå igenom. Det är väldigt mkt ja ska gå igenom.
Men bara man tar det lungt och låter det ta den tid det tar så ska det här gå vägen.
Bara ja har den inställningen. Går inte en sekund på dagen utan att jag intalar mej själv att det här ska gå vägen.
Det här ska bli mitt år!
2009 är som sagt mitt år! Det kommer att vara ett väldigt lärorikt år.
Ett år med mkt nergångar, men ännu fler och bättre medgångar!
Jag svamlar ingen nu... Men det skiter jag i!
Den här bloggen är till för mej!
Och för mina närstående om dom vill in å läsa hur det ser ut för mej. Men döm mej fan inte!
Jag vill bli förstådd!
Och eftersom jag har så svårt att prata om mina problem så vill jag skriva istället! Och jag vill skriva det här!
Har du nå problem med det!? Njaaa då behöver du inte läsa heller!
Just det!
Men när ja skriver här vid datorn äre nästan som att mina tankar bara flyter ner i fingrarna. Det här är verkligen att prata först och tänka sen!
Det ska inte va nå hämningar! Allt mitt måste ut!
Och jag får inte ut dom i ord! jag kan inte sätta pennan i handen och sitta och forma varje bokstav på papper! Utan det här går så enkelt att bara trycka på en massa knappa och låta tankarna sköta fingrarna själv!
Hur super som helst!

Baaaa undra hur mkt ja fick sagt nu då? En massa svamel som vanligt....
tack för mej! 

Av Angelica - 30 mars 2009 00:22

Vara tjugo över 11...

Å nu vill ja att den ska vara de!

Baa blire så lej på de fjantiga tidsomställningen hela jäkla tiden!

Eller jaaa... 2 ggr om åre iaf.. :P

Vill inte sova... känns som att ja inte ha gjort nå rätt för mej än för att få sova.

Vet inte riktigt va de e ja ska göra?

har då inte blivi nå narnia än iaf.... Kanske ska lägga mej å mysa framför den nu?

Somna framför film de e mysigt de....


Det känns inge bra ikväll...

Vet inte va de e som tokar....

Hjärnan på högvarv som vanligt..

Dom fluffiga mögelmolnen lika täta som förut så man se int nå va man tänker för nå....

Måste räta ut de... Snart torsdag iaf.....


Tack å hej.

Av Angelica - 29 mars 2009 22:57

Är hård men den varar längst.

Falskhet är ett bevis på osäkerhet i sej själv.

Jag vet det, har varit i det själv.

Men om man bara inser hur bra det känns när man är ärlig så kommer man ur denna falskhet.

Och bara man kan förstå att det är inte roligt att leva på en falsk grund!

Det gjorde jag. Jag är ärlig.

Men folk som inte tål sanningen anser inte att jag är ärlig.

Folk jag ha varit oärlig mot förut har svårt att tro att jag är ärlig.

Men jag kan inte mer än att vara mej själv och gå den raka vägen.

Tids nog kommer folk att förstå att ja är ärlig.


Jag älskar ärligheten, hur ont den än gör så kommer man över den fortare än falskheten.

Av Angelica - 29 mars 2009 20:31

Men jag vet inte hur det ska kunna fungera.

Jag vill bli av med min hemska ångest.

Drömmer om en egen hund och katt butik!

Vill så gärna ha en egen! Men jag vill inte bara ha en butik så.

Utan ja  vill kunna göra egna halsband och selar som man kan sälja.

Vore jue så kanoners skojigt.

Vill vill vill!

Men tänk så mkt drömmar man kan ha!

Måste ta ett steg itaget!

Måste först och främst bli frisk!

Vill bli frisk nu på stört! Meeeen.... attans att man aldrig får som man vill...


Drömmar drömmar!

Det är tur att man har sånna iaf!

Då vet man iaf att man vill ha en framtid!

Speciellt när man har en bra dag!

Då ser man framemot framtiden.

När det inte är en så bra dag så kommer man bara fram till det där stupet igen. Och man vet inte riktigt hur man ska ta sej över inte en bro så långt ögat kan nå... Bara en svart djup avgrund.

man ser andra sidan långt ifrån en... Men hur ska man komma dit?

Man tar sej dit. Tar lite längre tid bara.

Ovido - Quiz & Flashcards